نوشته شده توسط : بنیتا

 

اموزش استوری در اینستا گرام

 

 

اموزش گزاشتن استوری در اینستا گرام

 

1-در قدم اول از منو کاربری وارد برنامه اینستاگرام شوید.

2-دقیقا در بالای صفحه، کنار استوری هایی که دوستان شما آپلود کرده اند، تصویر پروفایل شما وجود دارد که در کنار آن یک علامت + وجود دارد که زیر آن Your Story نوشته شده است.

3- اینک بر روی آن کلیک کنید. همزمان با کلیک دوربین گوشی شما فعال می شود. اگر شما قصد دارید تا تصویری از گالری را در اینستاگرام آپلود کنید، تنها کافی است انگشتتان را از پایین صفحه

نمایشگر گوشی قرار دهید و سپس به سمت بالا بکشید. در این مرحله تصاویر و ویدیوهای اخیر گالری شما بالا خواهند آمد و می توانید آنها را انتخاب کنید.

4-بعد از انتخاب تصویر، اینک می توانید بر روی آن کلیک کنید. بعد از کلیک بر روی تصویر با استفاده از امکاناتی که در بالای صفحه قرار دارند می توانید تصویر را ویرایش کنید. برای مثال می توانید

متن دلخواه، ایموجی دلخواه و... را وارد کنید. همچنین اگر انگشتتان را از سمت چپ به راست یا از راست به چپ بکشید، می توانید به راحتی لایه عکس را ادیت کنید.

5- بعد از انجام کارهای پایانی اینک باید گزینه "Your story" را از قسمت انتها بفشارید تا استوری شما آپلود شود.

 



:: برچسب‌ها: اینستا گرام , استوری اینستا گرام , لایو اینستا گرام , ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بنیتا

zapya - shareit

 

معرفی بهترین نرم افزارهای انتقال سریع فایل - SHAREit و Zapya

 

امروزه با پیشرفت تکنولوژی نیاز بیشتری به انتقال فایل ها بین دستگاه های مختلف وجود دارد.  همواره اتصال بین کامپیوتر و لپ تاپ و همچنین بین دو گوشی و یا وصل کردن گوشی به کامپیوتر و لپ تاپ یکی از چالش برانگیزترین نیازهای کاربران این دیوایس ها می باشد.

 شاید وصل کردن دیوایس ها از طریق کابل و یا بلوتوث یکی از روش هایی باشد که در ابتدا به ذهن کاربران این دستگاه ها میرسد. اما اکنون با پیشرفته تکنولوژی نرم افزارهایی برای اتصال دستگاه های مختلف از طریق وای فای مستقیم طراحی شده است.

شریت یکی از بهترین نرم افزارها که نسخه های مختلف آن برای اندروید ios و ویندوز دسکتاپ  منتشر شده است است.

می توان در نرم افزار شریت را یکی از سریعترین راحت تری و کاربردی ترین نرم افزار های انتقال فایل بین دیوایس ها و گوشی های مختلف دانست.

 شما به کمک این نرم افزار می توانید بدون نیاز به اینترنت و اتصال از طریق کابل به آسانی و فقط از طریق اتصال سریع وای فای مستقیم فایل های خود را از دستگاهی به دستگاهی دیگر منتقل کنید.

از دیگر اپلیکیشنهای انتقال سریع فایل بین دو دستگاه نرم افزار زاپیا می باشد.  کار کردن با نرم افزار زاپیا بسیار ساده می باشد.  برنامه زاپیا همچون نرم افزار شیریت برای انتقال فایل بین دو دستگاه مختلف فقط و فقط نیاز به یک اتصال وای فای دارد.  و شما می توانید به آسانی فایل ها عکس ها تصاویر فیلم ها و هر نوع فایل دیگری را از یک گوشی به گوشی دیگر و یا از گوشی به لپ تاپ و کامپیوتر رومیزی و یا بالعکس عکس منتقل کنید.  انتقال از طریق نرم افزار های زاپیا و شیریت تا صد برابر سریع تر از بلوتوث می باشد.

 با استفاده از نرم افزار های زاپیا و شیریت دیگر نگران آسیب رسیدن به گوشی خود به دلیل نوسانات جریان برق و قطعی و  وسلی کابل اتصال نباشید.

 

 دانلود Zapya اندروید از پی سی افزار

 دانلود Zapya برای کامپیوتر از پی سی افزار

 دانلود SHAREit اندروید از پی سی افزار

 دانلود SHAREit برای کامپیوتر از پی سی افزار



:: برچسب‌ها: برنامه اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بنیتا

تنظیمات اینستاگرام

 

ترفندهای مهم و ضروری اینستاگرام

 

اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن های روز در سرتاسر دنیاست که نیمی از مردم جهان از آن استفاده می کنند بنابراین ترفندهای بسیار زیادی نیز دارد که برخی آن ها را بلد نیستند پس ما در این مقاله به شما کمک می کنیم تا آن ترفندها را یاد بگیرید.



:: برچسب‌ها: اینستاگرام , ترفند اینستاگرام , ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بنیتا

کسب درآمد از اینستاگرام :چگونه از اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟

 

کسب درآمد از اینستاگرام موضوعی است که در سال های اخیر در ایران مطرح است و حتی برخی ادعا می کنند درآمدهای میلیونی از اینستاگرام کسب می‌کنند.

احتمالاً شما هم برای کسب درآمد از اینستاگرام نقشه‌هایی دارید اما نمی‌دانید از کجا  باید شروع کنید. با ما همراه باشید.

 

 



:: برچسب‌ها: امووزش کسب درامد از اینستا گرام ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بنیتا

سئو

 

همه چیز درباره سئو از ابتدا تا امروز

 

 

 

ا تغییرات الگوریتم های جستجو، به کارگیری روش های ضد اسپم توسط گوگل، ظهور موبایل و دستگاه های قابل حمل، تغییرات به وجود آمده در نتایج جستجو و بسیاری از عوامل دیگر باعث تغییر روند بهینه سازی سایت و بالطبع تعاریف موجود در شغل یک متخصص سئو شده است.

 

 

 



:: برچسب‌ها: سئو , ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بنیتا

دانلود نسخه جدید همراه بانک مسکن برای گوشی های اندروید Maskan Mobile Bank 1.1

همراه بانک مسکن - موبایل بانک مسکن

آخرین آپدیت و به روز رسانی به همراه دریافت و فعال سازی رمز پویا دوم یکبار مصرف بانک مسکن

معرفی برنامه
همراه بانک مسکن نام برنامه رسمی بانک مسکن جهت ارائه خدمات الکترونیکی و اینترنتی بانکداری الکترونیک از طریق گوشی موبایل اندروید است.
با دانلود و نصب برنامه موبایل بانک مسکن بر روی گوشی اندروید خود میتوانید به صورت غیر حضوری و بدون مراجعه به بانک و یا دستگاه‌های خودپرداز عملیات بانکی را بر روی تلفن همراه خود انجام دهید.

تنها لازم است که یکبار به شعبه مراجعه نموده و برای استفاده از برنامه همراه بانک ثبت نام کنید. با نصب اپلیکیشن همراه بانک مسکن گوشی خود می توانید از خدمات بانکداری الکترونیکی این بانک بهره مند شوید. و برای این کار تنها لازم است برای اتصال به سیستم بانکی فقط از طریق سامانه پیامکی و یا اینترنتی اقدام شود.

ویژگی‌هایی که با دانلود نسخه جدید همراه بانک مسکن دریافت خواهید نمود:

– قابلیت خرید شارژ برای اپراتور‌های همراه اول، ایرانسل، رایتل، تالیا با امکان کپی کردن رمز شارژ در حین خرید کارت شارژ
– امکان مشاهده صورتحساب ها ( سه قبض آخر، سه شارژ آخر، سه گردش اخیر، سه انتقال آخر،۳۰ گردش آخر حساب بانکی، و واریز یارانه های نقدی)
مسدود و غیرفعال نمودن برچسب الکترونیکی عوارض راهداری
– امکان مشاهده شارژ باقی مانده
– قابلیت ثبت، مشاهده گزارش گیری و غیرفعال کردن حواله منظم
– امکان پرداخت انواع قبوض آب، برق، گاز، تلفن ثابت و تلفن همراه و دیگر انواع غذاها
– قابلیت شارژ مستقیم
– امکان اتصال بر بستر پیامکی و اینترنت (وای فای و GPRS )
– انجام عملیات بانکی پایا و ساتنا از طریق خدمات حسابی
– قابلیت خرید اعتبار برچسب الکترونیکی عوارض (ETC)
– امکان مشاهده و پیگیری صورت وضعیت تسهیلات بانک مسکن
– امکان مشاهده مانده حساب
– انتقال وجه از طریق کارت به کارت کردن و کارت به حساب
– مسدود نمودن کارت
– دریافت حساب شبا
– مسدود سازی برگه چک به صورت موقت
– امکان درخواست صدور دسته چک
– پیگیری واریز یارانه
تمامی امور فوق تنها با دانلود رایگان و نصب آخرین ورژن اپلیکیشن همراه بانک مسکن برای گوشی های موبایل اندروید با لینک مستقیم امکان پذیر است.

 


فرمت : apk

حجم فایل : 29 مگابایت

دانلود همراه بانک مسکن



:: برچسب‌ها: دانلود همراه بانک مسکن ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بنیتا

استوری واتساپ

 

 

چطوری در واتساپ استوری بگذاریم ؟

 

در آپدیت و نسخه جدید واتساپ قابلیتی وچود دارد که در آن شما می توانید مانند اینستاگرام فیلم،عکس و یا حتی نوشته های مد نظر خود را استوری کنید و با مخاطبین خود به اشتراک بگذارید . در این جا شما حتی می توانید فیلم و عکس خود را به صورت زنده در آن نیز به اشتراک بگذارید وین قابلیت را تمام مخاطبین شما می توانند ببینند . با ما همراه باشید تا در این مسیر شما را همراههی و کمک کنیم .



:: برچسب‌ها: واتساپ , استوری واتساپ , استوری , ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بنیتا

حالت روح واتساپ

 

حالت روح در واتساپ چگونه است ؟

 


حالت روح در پیام رسان ها، به حالتی گفته می شود که با استفاده از آن، گیرنده پیام می تواند پیام را بخواند اما فرستنده از آن اطلاعی نداشته باشد. این حالت در برخی پیام رسان ها به صورت پیش فرض وجود نداشته و برای این امر نیاز است تا برنامه های جانبی نصب کرده و یا به طور کلی از روش هایی خاص برای دست یافتن به آن استفاده کرد. واتس اپ نیز از جمله برنامه های پیام رسانی پرطرفداری است که می توان با استفاده از روش هایی خاص در آن حالت روح را فعال کرده و یا وضعیت آنلاین بودن خود را مخفی نمود. در این مطلب قصد داریم در رابطه با چگونگی فعال کردن حالت روح واتس اپ صحبت کرده و روش هایی را برای مخفی کردن وضعیت آنلاین و خواندن پیام ها بدون نمایش تیک دوم، بپردازیم.

 

 

 

حالت روح واتس اپ

همانطور که اشاره شد، فعال کردن حالت روح روشی است برای مخفی کردن وضعیت آنلاین و خواندن پیام ها بدون این که فرد فرستنده متوجه شود می باشد. معمولا به دلیل رعایت حریم خصوصی افراد و عدالت در بحث پیام رسانی، برنامه های پیام رسان، نظیر تلگرام، وی چت، لاین و غیره، این امکان را غیر فعال کرده و یا بطور کلی آن را ارائه نمی دهند. اما با این حال برخی برنامه های جانبی نظیر موبوگرام که نسخه ای غیر رسمی از تلگرام می باشد، این امکان را در خود داشته و در گذشته نیز روش فعال سازی حالت روح موبوگرام را شرح داده ایم.

واتس اپ نیز به عنوان پرطرفدارترین برنامه پیام رسانی حال حاضر دنیا، دارای امکانی برای مخفی کردن وضعیت آنلاین و یا خواندن پیام ها بدون نمایش تیک دوم می باشد. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که بنا به دلایلی که پیشتر ذکر گردید، در صورت فعال سازی حالت روح واتس اپ ، علاوه بر این که دیگران نمی توانند وضعیت آنلاین شما و تیک دوم خوانده شدن پیام توسط شما را ببینند، شما نیز قادر به انجام این کار نخواهید بود و به نوعی عدالت در بحث پیام رسانی حفظ خواهد گردید.

استفاده از تنظیمات خود واتس اپ

اولین روشی که برای فعال سازی حالت روح واتس اپ و مخفی شدن نمایش تیک خوانده شدن پیام پیشنهاد می شود، استفاده از تنظیمات خود واتس اپ و غیرفعال کردن گزینه Read receipts می باشد. البته همانطور که اشاره شد، با غیر فعال کردن این گزینه، نه شما می توانید وضعیت خوانده شدن پیام هایتان را مشاهده کنید و نه دیگران می توانند این وضعیت را ببینند و در واقع یک حالت دو طرفه پیش خواهد آمد. برای فعال کردن حالت روح واتس اپ به این شیوه، به ترتیب زیر عمل می کنیم.

  1. برنامه واتس اپ را اجرا کنید.
  2. به منوی تنظیمات واتس اپ (Settings) بروید.
  3. گزینه Account را انتخاب کرده و سپس از میان گزینه های موجود، گزینه Privacy را انتخاب نمایید.
  4. تیک گزینه Read receipts را بردارید.

استفاده از حالت پرواز

روش دیگری که بعضا موفقیت آمیز بوده و می توان با استفاده از آن پیام های واتس اپ را بدون نمایش تیک دوم و بدون آنلاین شدن خواند، استفاده از روش حالت پرواز یا هواپیما می باشد. برای این منظور می توان به ترتیب زیر عمل کرد:

  1. پس از دریافت پیام، برنامه واتس اپ را ببندید.
  2. با استفاده از منوی نوتیفیکیشن بار، گوشی را به حالت هواپیما ببرید.
  3. برنامه واتس اپ را مجددا باز کنید.
  4. پیغام مورد نظر را خوانده و سپس برنامه را ببندید.

استفاده از ویجت واتس اپ

روش دیگری که می توان با استفاده از آن تیک خوانده شدن پیام ها را در واتس اپ مخفی نمود، استفاده از ویجت واتس اپ می باشد. البته این روش همیشه چاره ساز نبوده و تنها در برخی از گوشی ها کار می کند. برای این منظور به ترتیب زیر عمل خواهیم نمود:

  1. برنامه واتس اپ را ببندید.
  2. به صفحه هوم گوشی بازگشته و به بخش تنظیمات مربوط به ویجت (Widget) بروید.
  3. از میان ویجت های موجود، ویجت مربوط به واتس اپ را انتخاب کرده و در مکانی خالی از صفحات اول گوشی قرار دهید.
  4. پیام های دریافت شده را بخوانید.

استفاده از برنامه جانبی برای حالت روح واتس اپ

یکی دیگر از روش های پر کاربردی که در گذشته نیز در رابطه با آن صحبت نموده ایم، استفاده از برنامه های جانبی مخصوص خواندن پیام ها به صورت مخفی می باشد. این برنامه ها با استفاده از نوتیفیکیشن های دریافتی، پیام ها را در خود ذخیره کرده و می توانند امکان خوانده شدن پیام ها را قبل از باز کردن خود برنامه، به ما بدهند. برنامه Unseen نمونه ای از این برنامه ها است که توانایی خواندن تمامی پیام ها و نوتیفیکیشن ها را بدون باز کردن برنامه مبدا، دارد. شما با استفاده از این برنامه می توانید بدون اینکه تیک خوانده شدن پیام نمایش داده شود، تمامی پیام های واتس اپ، تلگرام، وی چت، ایمو و سایر برنامه های پیام رسانی را بخوانید. علاقه مندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و نحوه کار با این برنامه و همچنین دریافت لینک دانلود Unseen از طریق لینک زیر اقدام نمایند.

 

 



:: برچسب‌ها: واتساپ , حالت روح , ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بنیتا

نرم افزار پیام رسان واتساپ Whatsapp برای اندروید :

واتساپ یک نرم افزار پیام رسان برای گوشی های همراه با سیستم عامل اندروید می باشد. این مسنجر اندروید یکی از بهترین و امن ترین نرم افزارهای پیام رسانی برای گوشی های موبایل با سیستم عامل های مختلف از جمله آی او اس و اندروید می باشد که نسخه های وب ، ویندوز فون و ویندوز دسکتاپ آن نیز با توجه به محبوبیت بی نظیر آن منتشر شده است. محبوبیت پیام رسان واتساپ تا آنجا می باشد که این برنامه محبوب اندروید فقط در فروشگاه گوگل پلی استور بیش از یک میلیارد بار دانلود شده است.

شما با دانلود و نصب واتس اپ به راحتی می توانید با دیگران به چت و گفت و گو بپردازید پیام های متنی و تصویری و فیلم ارسال کنید. شما می توانید با استفاده از Whatsapp تماس های صوتی و تصویری با کیفیت بالا با مخاطبان خود برقرار سازید و همه این ها بدون هیچ گونه هزینه اضافی تلفن و تنها با داشتن یک اتصال وایفای و یا جی پی آر اس امکان پذیر است. شما می توانید در واتساپ وضعیت خود را برای دیگران و مخاطبان خود پنهان کنید و یا اینکه به دیگران اجازه بدهید تا آخرین زمان آنلاین بودن ششما را مشاهده کنند.

برنامه واتس اپ - Whatsapp در کشور ما نیز ایران از طرفداران بسیار بالایی برخوردار است و پس از فیلترینگ تلگرام نرم افزار شماره یک پیام رسانی در بین کاربران ایرانی محسوب می شود. با توجه به استقبال کاربران ایرانی از واتساپ نسخه های غیر رسمی دیگری از واتساپ همجون نرم افزار جی بی واتساپ جدید نیز منتشر گردید که امکاناتی علاوه بر نسخه اصلی واتس آپ دارد. و از همان ای پی آی های واتساپ اصلی استفاده می کند بنابراین از نظر امنیتی نیز همان امنیت نسخه اصلی را دارد. به شما نیز پیشنهاد می کنیم برای پیام رسانی های خود از این دو مسنجر محبوب استفاده کنید.



:: برچسب‌ها: مسنجر , واتساپ , پیام رسان , جی بی واتساپ , GBWhatsapp ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بنیتا


محبوب ترين بازي هاي اندرويد ماه سپتامبر 2018 با بيش از 10 ميليون دانلود

بازی‌های اندروید روزبه‌روز در حال بهبود و توسعه هستند و تنوعشان بسیار زیاد است. کاربران نیز از بازی‌های اندروید به‌شدت استقبال می‌کنند و به دنبال جدیدترین و پرطرفدارترین بازی‌های روز دنیا هستند. به‌طورکلی بازی‌های استراتژیک جزو بازی‌های محبوب کاربران اندروید است و پس‌ازآن می‌توان به بازی‌های جنگی و بازی‌های مسابقه‌ای اشاره کرد. در این مطلب تعدادی از پرطرفدارترین و پر دانلودترین بازی‌های ماه سپتامبر ۲۰۱۸ را معرفی خواهیم کرد.

 



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 مرداد 1398 | نظرات ()