نوشته شده توسط : بنیتا

معرفی بهترین مارکت های اندروید ایرانی و خارجی

مایکت - گوگل پلی استور - ایران اپس

 

مایکت نام یک مارکت اندروید محبوب در بین کاربران ایرانی است که با میلیون ها کاربر از قدرتمندترین نرم افزارهای بازار اندروید در کشورمان به حساب می آید. اپلیکیشن Myket با دارا بودن هزارن اپلیکیشن و بازی از غنی ترین اپ استورهای ایرانی به شمار می رود که در آن بیش از ۹۵ درصد نرم افزارها و بازی های ارائه شده به صورت رایگان قابل دانلود می باشند.مایکت همپنین با فراهم نمودن بستری برای استفاده کنندگان و توسعه دهندگان نرم افزارهای ایرانی کاربران را قادر ساخته است تا نرم افزارهای داخلی مورد نظر خود را د با قیمتی ناچیز و به راحتی هر چه بیشتر خریداری نمایند.

 

مارکت رسمی کمپانی بزرگ گوگل برای اندروید می باشد که حاوی صدها هزار بازی و نرم افزار اندروید در زمینه ها و دسته بندی های مختلف و بسیار متنوع می باشد.
با نصب فروشگاه گوگل پلی شما به بانک بسیار عظیمی از اپلیکیشن و بازی اندروید دسترسی مستقیم خواهید داشت همچنین بازی ها و نرم افزارهای نصب شده بر روی گوشی و تبلت شما همواره آپدیت هستند و زحمت نصب بازی یا نرم افزار مورد نظر بر روی دستگاه اندرویدیتان از دوش شما برداشته خواهد شد.

 

ایران اپس مارکت ایرانی هوشمند را می توان از بروزترین و بهترین مارکت های ایرانی اندروید دانست. با نصب اپلیکیشن IranApps بر روی گوشی اندرویدی خود به آسانی به هزاران برنامه و بازی اندروید دسترسی خواهید بافت و لذت گشت و گذار در دنیای اپلیکیشن ها را تجربه خواهید کرد.

مارکت ایران اپس اکوسیستمی فوق العاده جهت انتشار برنامه های اندرویدی به شمار می رود چرا که با استفاده از رابط کاربری آسان و جذاب خود ارتباط مناسبی را بین کاربر و اپلیکیشن فراهم کرده است.



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بنیتا

بیت‌کوین چیست و چه کسانی در ایران در حال استخراج آن هستند؟


بحث بیت‌کوین در ایران داغ است. محاسن و معایب بیت‌کوین چیست؟ آیا می‌توان بیت‌کوین را از یک "تهدید" به یک "فرصت" بدل کرد؟ یک کارشناس معتقد است که ایران قابلیت جذب سرمایه‌گذار در این حوزه را دارد.


تا چند سال پیش هرگاه صحبت از "جوینده"، "استخراج" و "معدن" به میان می‌آمد، ذهن به سمت طلا می‌پرید و جویندگان این فلز باارزش.
این روزها اما برای استخراج طلا نباید حتما راه دور و درازی پشت سر گذاشت؛ برای استخراج "طلای دیجیتال" می‌توان هر جایی بود، در مسجد، مدرسه، در سوله‌های بزرگ حومه شهر یا در گاوداری و واحدهای صنعتی تعطیل‌. موضوع داغ این روزها در روزنامه‌ها و سایت‌های خبری ایران هم تلاش برای استخراج طلای دیجیتال یا "بیت‌کوین" یا همان ارز دیجیتال است.


بیت کوین چیست؟





:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بنیتا

تلفن همراه شما، گنجینه‌ای از فلزات قیمتی

 

هر روز کاراتر و سیارتر، تلفن همراه در همه جای دنیا تبدیل به سلاح همه‌منظوره آینده شده‌است. بیش از ۵ میلیارد انسان، در زندگی روزمره‌شان بدون این‌که بدانند از انبار کوچکی از مواد خام استفاده می‌کنند.

فلزات کمیاب به مواد خامی اطلاق می‌شوند که بسیاری از کارکردهای تلفن همراه را میسر می‌سازند. مواد خام هر روز کمیاب‌تر و گران‌تر می‌شوند. واقعا چرا این طور است؟ مواد خام برای فن‌آوری‌های آینده باید از کجا تامین شوند؟ پاسخ این پرسش‌ها و بسیاری از پرسش‌های دیگر را در این مقاله می یابید.
آرمین رلر (Armin Reller) استاد استراتژی منابع در دانشگاه آوگسبورگ می گوید: « بشر مدت‌ها در این خیال بود که این کره خاکی هر آنچه را که نیاز دارد به او ارزانی می‌بخشد. اما الان ما مرزها و محدودیت‌ها را می‌بینیم.»

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بنیتا

معرفی نرم افزارهای اندروید خرید و فروش کالای نو و دست دوم در ایران

دیوار - شیپور

بدون شک یکی از بهترین اپلیکیشن های خرید و فروش اجناس و کالاهای دست دوم در ایران برنامه دیوار است. شما در اپلیکیشن دیوار به راحتی می توانید آگهی های خود را درج کنید و کالاهای کار کرده خود را به فروش برسانید. درج آگهی در دیوار به صورت رایگان انجام می شود.در دیوار شما قادر خواهید بود کالا و یا خدمات خود را به راحتی معرفی کنید و با درج مشخصات و اطلاعات تماس خود به راحتی کالا و خدمات خود را به دیگران عرضه کنید و یا بر حسب نیاز اجناس ، خدمات و سایر آگهی های دیگران را ببینید و با آنها تماس بگیرید.

از دیگر اپلیکیشن های خوب در زمینه خرید و فروش در ایران نرم افزار شیپور است. در شیپور نیز همچون اپلیکیشن اندروید دیوار شما قادر خواهید بود به صورت رایگان آگهی های خود را درج کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن کالای خود را به فروش برسانید و یا اینکه کالا و جنس مورد نیاز خود را در میان آگهی های سایرین بیابید با فرشنده تماس بگیرید و جنس مورد نیاز خود را بخرید. با دانلود رایگان نرم افزار خرید و فروش و نصی آن بر روی گوشی اندرویدی خود نهایت لذت را از یک اپلیکیشن اندروید خواهید برد.



:: برچسب‌ها: دیوار,شیپور,ایسام ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 تير 1398 | نظرات ()