نوشته شده توسط : بنیتا

روش هایی برای کسب درآمد از اینستاگرام


روش کسب درآمد از اینستاگرام
۱- فروش مستقیم کالا و خدمات

کسانی که از این روش برای کسب درآمد از اینستاگرام استفاده می کنند ممکن است کالا یا خدماتی  رااز خودشان یا دیگران ارائه کنند. حتی ممکن است کالایی فیزیکی یا دیجیتالی عرضه کنند. مثلا فروش شماره های رند یا فروش صنایع دستی یا فروش تورهای آخر لحظه ای. همه این مثال هاجزو فروش مستقیم کالا و خدمات محسوب می شوند.

 
۲- فروش غیر مستقیم کالا و خدمات

رو دوم هم روشیست  که خیلی ها از آن برای کسب درآمد از طریق اینستاگرام استفاده می کنند. خیلی از افراد که فالوور های زیادی دارند می توانند از این روش برای گرفتن تبلیغات دیگر کسب و کارها اقدام به کسب درآمد کنند. همچنین  سلبریتی ها که دارای محبوبیت هستند از این روش برای کسب درآمد از اینستاگرام خیلی استفاده می کنند.

 

به طور مثال افراد معروفی که در کلیپ های خنده دار خود به برند خاصی اشاره دارند در واقع قصد دارند در محتوای سرگرم کننده ای که به مخاطبان میلیونی خود ارائه می کنند آن برند مورد نظر را هم معرفی کنند. در این روش از بازیگران معروف هم استفاده می شود.

به این روش اینفلوئنسر مارکتینگ یا بازاریابی از طریق افراد تاثیر گذار نیز گفته می شود.
۳- برند سازی در اینستاگرام

روش سوم نیز روشی هست که می توان گفت به صورت غیر مستقیم از طریق آن می توان کسب درآمد از اینستاگرام داشت، این روش برند سازی است. بسیاری از کسب و کار ها از طریق برند سازی در اینستاگرام سعی می کنند مخاطبان زیادی را با کسب و کار خود آشنا کنند و بعد روی آن ها بازاریابی انجام دهند.

به عنوان مثال کسب و کارهایی که با برند سازی می خواهند  مخاطبان زیادی را به حضور در سمینارها و ورکشاپ های عملی شان دعوت کنند نمونه ای از برند سازی در اینستاگرام هستند.

در این روش افراد معمولا کسب و کار ها مخاطبان خود را از اینستاگرام وارد بستر اصلی کسب و کارشان که ممکن است وب سایتشان باشد می کنند و سعی می کنند روی آن ها عملیات بازاریابی انجام دهند .

 

 یکی از بهترین روش های کسب درآمد از اینستاگرام همین روش است چون از این طریق می توان مانور بیشتری روی مخاطبان و علاقه مندان به کسب و کار خود دهید. از طرفی ماندگاری شبکه های اجتماعی در کشور ما همیشگی نیست پس بهتر است از اینستاگرام برای کسب درآمد غیر مستقیم و بیشتر برای بازاریابی اینترنتی استفاده کنید.

سپاس از توجه و انتخاب خوبتون



:: برچسب‌ها: آموزشی , کسب درآمد ,
:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بنیتا

دانلود جدیدترین نسخه « بازار »- برنامه مارکت اندروید bazaar 7.24.2

کافه بازار

شرح برنامه :

کافه بازار نام نرم افزار نام آشنای مارکت اندروید در بین کاربران ایرانی اندروید است این اپ استور ایرانی در طول سالیان توانسته است محبوبیت بسیار زیادی در بین کاربران ایرانی و فارسی زبانان پیدا کند.

مارکت کافه بازار بانک وسیعی از نرم افزارها و بازی های داخلی و خارجی را در خود جای داده است که آپدیت های منظم و دائم آنها مدام در حال انتشار است. تمامی این موارد به همراه رابط کاربری ساده نرم افزار موجب شده است تا محبوبیت آن بیشتر و بیشتر شود.

شما با دانلود و نصب اپلیکیشن بازار به راحتی می توانید در میان هزاران نرم افزار و بازی موجود در کافه بازار به جستجو بپردازید و یا اینکه با دیدن نرم افزارها و بازی ها در دسته بندی مربوطه، اطلاعات و توضیحات هر برنامه را دیده و پس از کسب اطلاع از ویژگی های نرم افزار و نیاز های خود اقدام به دانلود و نصب آن بنمایید.

ادامه مطلب و دانلود بازار

https://www.p30afzar.com/bazaar/



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بنیتا

 

جدیدترین نسخه برنامه Face Camera Snappy Photo

 

برنامه های زیادی برای سرگرم شدن کاربران و ساخت تصویرها و فیلم های حذاب با استفاده از دوربین گوشی وجود دارند.این برنامه ها باگذاشتن افکت های زیبا و تصاویرانیمیشنی  زیبا روی تصاویر جلوه ی دیگری به ان ها می دهند .



:: برچسب‌ها: سرگرمی ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بنیتا

بازی های برتر معمایی و پازل برای تقویت هوش شما

بازی‌های معمایی و پازل، یکی از سبک‌های بسیار لذت‌بخش در دنیای بازی‌های ویدیوی است، چون آثار موفق این سبک، زرق و برق بازی‌های اکشن و سبک‌های دیگر را کنار گذاشته و یک گیم‌پلی لذت‌بخش را در قالبی ساده ارایه می‌کنند که علاوه بر تجربه یک بازی خوب، به نوعی تمرینی برای تقویت حافظه نیز هست، محبوبیت روز‌افزون بازی‌های موبایل باعث شده تا این وسیله به دلیل ویژگی‌های خاصی مثل کنترلر‌های لمسی، پلتفرم مناسبی برای بازی‌های پازلی و فکری باشد، پس با زومجی همراه باشید تا ۱۰ بازی برتر این سبک را برای گوشی‌های موبایل معرفی کنیم، لازم به ذکر است که تمامی این بازی‌ها برای اندروید و iOS در دسترس هستند.

 

 



:: برچسب‌ها: بازی معمایی , برترین بازی های معمایی , حل معما , تقویت هوش با معما ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 فروردين 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد